Su kodu NORIU10 kaina tik 8,72 €
9,69 €
Skaitmeninė komunikacija
Skaitmeninė komunikacija
8,72 €
9,69 €
  • Turime sandėlyje
Mokomoji knyga „Skaitmeninė komunikacija“ yra skirta supažindinti studentams su įrankių įvairove, mąstymo modeliais ir pagrindiniais skaitmeninės komunikacijos principais, leidžiančiais atsirinkti tinkamiausius įrankius savo organizacijai ir tikslinėms grupėms. Knygoje pristatomas struktūrinis požiūris į skaitmeninę komunikaciją – skaitmeninės komunikacijos plano turinys, kanalai, matavimo ir testavimo strategijos. Taip pat aprašomas socialinės medijos kanalų auditas, pateikiama rinkos ir vart…
8.72 2025-06-02 07:59:00
  • Extra -10 % nuolaida šiai knygai su kodu NORIU101d.04:42:12

Skaitmeninė komunikacija | knygos.lt

Atsiliepimai

Aprašymas

Mokomoji knyga „Skaitmeninė komunikacija“ yra skirta supažindinti studentams su įrankių įvairove, mąstymo modeliais ir pagrindiniais skaitmeninės komunikacijos principais, leidžiančiais atsirinkti tinkamiausius įrankius savo organizacijai ir tikslinėms grupėms.

Knygoje pristatomas struktūrinis požiūris į skaitmeninę komunikaciją – skaitmeninės komunikacijos plano turinys, kanalai, matavimo ir testavimo strategijos. Taip pat aprašomas socialinės medijos kanalų auditas, pateikiama rinkos ir vartotojų tyrimų analizė, detalizuojamas rinkos tendencijų stebėjimas, įžvalgų apie vartotojus rinkimas, remiantis pirminiais ir antriniais duomenų rinkimo metodais.

Didelis dėmesys skiriamas vartotojų personoms, patirties žemėlapiams kurti, analizuojamas prekės ženklo dizainas ir elementai, remiantis istorijų pasakojimo, vartotojų įtikinimo, tekstų rašymo principais. Nagrinėjami aktualūs skaitmeninės komunikacijos įrankiai – paieškos sistemų ir socialinių tinklų rinkodara, pabrėžiant reklamos platformos „Google Ads“, paieškos sistemos optimizavimo, pakartotinės rinkodaros taikymo principus. Taip pat supažindinama su nuomonės formuotojų rinkodara, etikos klausimais skaitmeninės komunikacijos valdymo kontekste.

Kiekvieno skyriaus pabaigoje yra pateikiamos žinioms praktiškai pritaikyti skirtos užduotys ir papildomi studijų šaltiniai, leidžiantys įsigilinti į teorinius aspektus.

EXTRA 10 % nuolaida

8,72 €
9,69 €
Turime sandėlyje

Kupono kodas: NORIU10

Akcija baigiasi už 1d.04:42:12

Nuolaidos kodas galioja perkant nuo 10 €. Nuolaidos nesumuojamos.

Prisijunkite ir už šią prekę
gausite 0,10 Knygų Eurų!?
Įsigykite dovanų kuponą
Daugiau

Mokomoji knyga „Skaitmeninė komunikacija“ yra skirta supažindinti studentams su įrankių įvairove, mąstymo modeliais ir pagrindiniais skaitmeninės komunikacijos principais, leidžiančiais atsirinkti tinkamiausius įrankius savo organizacijai ir tikslinėms grupėms.

Knygoje pristatomas struktūrinis požiūris į skaitmeninę komunikaciją – skaitmeninės komunikacijos plano turinys, kanalai, matavimo ir testavimo strategijos. Taip pat aprašomas socialinės medijos kanalų auditas, pateikiama rinkos ir vartotojų tyrimų analizė, detalizuojamas rinkos tendencijų stebėjimas, įžvalgų apie vartotojus rinkimas, remiantis pirminiais ir antriniais duomenų rinkimo metodais.

Didelis dėmesys skiriamas vartotojų personoms, patirties žemėlapiams kurti, analizuojamas prekės ženklo dizainas ir elementai, remiantis istorijų pasakojimo, vartotojų įtikinimo, tekstų rašymo principais. Nagrinėjami aktualūs skaitmeninės komunikacijos įrankiai – paieškos sistemų ir socialinių tinklų rinkodara, pabrėžiant reklamos platformos „Google Ads“, paieškos sistemos optimizavimo, pakartotinės rinkodaros taikymo principus. Taip pat supažindinama su nuomonės formuotojų rinkodara, etikos klausimais skaitmeninės komunikacijos valdymo kontekste.

Kiekvieno skyriaus pabaigoje yra pateikiamos žinioms praktiškai pritaikyti skirtos užduotys ir papildomi studijų šaltiniai, leidžiantys įsigilinti į teorinius aspektus.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%